| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
ll*munich²

|
Posted: Tue Jul 25, 2006 5:30 pm Post subject: Tripjes met de school |
|
|
Al wetend dat het vakantie is,zit ik met een vraag...
Wat vinden julie van de tripjes die je maakt met school ?
Saai,leuk,Geen woorden voor...
Mijn mening er over is dat de leraren het gewoon verprutsen.Op de laatste dag van het school ook.We keken naar 'narnia' maar de film had ik al gezien en we zagen hem niet heel af.We deden kusttocht dit jaar.Dat houd in dat je in drie dagen de gehele belgische kust afstapt.Wat erg is voor de voetjes...Maar er zijn weer vervelende kinderen die het de afgrond induwen en de leraren kunnen niet wachten op de leerlingen die niet meekunnen . _________________ Munixx is in da club gimme that So i can spam this topic full cool reactions.I dont wear any string either. |
|
| Back to top |
|
 |
ZarraWolf

|
Posted: Tue Jul 25, 2006 7:46 pm Post subject: |
|
|
Heb je het stuk gezien dat de leeuw werdt vermoord? Zo ja, dan heb je niets gemist, want dat was het enige leuke in die xtian film  _________________ ~ Evil is a point of view ~ |
|
| Back to top |
|
 |
ll*munich²

|
Posted: Wed Jul 26, 2006 11:04 am Post subject: |
|
|
Als die leipe leeuw word gevloerd zie je niet eens een spatje bloed...Veel kinderen vonden hem leuk maar ik moest er van braken.En die karakters zijn zo seutig...Ik vond het leuk dat dat lelijk joch een zwaard in zijn buik had,dat er niks van bloed uitkwam,en na een tijdje weer rechtstond door een drankje dat die leipo's hadden gekregen van de kerstman...De kerstman...dom...En die koningin heeft te véél make-up aan... _________________ Munixx is in da club gimme that So i can spam this topic full cool reactions.I dont wear any string either. |
|
| Back to top |
|
 |
ZarraWolf

|
Posted: Wed Jul 26, 2006 11:31 am Post subject: |
|
|
Het vermoorden van de leeuw leek op een offerings ritueel, bloed was idd wel leuk geweest, maar ik had al niets van geweld tegen de 'goede' verwacht, dus dat viel mee.
Dat niemand van de goede uiteindelijk doodging vond ik wel een teleurstelling...
En de leeuw is Jezus, het vermoorden van de leeuw was de kruisiging.
In de tijd dat Jezus werd gekruisigd werden alle xtians die ze konden vangen vermoord voor de entertainment van het volk. Dat zou ik wel eens terug willen zien in al die fucking jezus films. _________________ ~ Evil is a point of view ~ |
|
| Back to top |
|
 |
boxxershort

|
Posted: Wed Jul 26, 2006 6:16 pm Post subject: |
|
|
De goeden gaan echter in sommige films dood.Maar dan blijft er altijd een koppel over en die worden verliefd enz.Dat is voorspelbaar.
Over de school-tripjes ;
Wij gingen naar een domein een soort park waarvan ik de naam al heel lang vergeten ben.Het was heel koud in de douches en we hadden last van beesten zoals kakkerlakken en beestjes op onze kamer.De douche was gezamenlijk en het was niet om aan te zien...
Het duurde daar wel rond de 5 dagen voor we weer naar huis gingen...Ik was wel redelijk vermagerd.één kilo ofzo zelfs.De activiteiten zoals touwtrekken enzovoort vond ik leuk en toen we gingen mountain-biken wou ik zo gaan slippen en ben ik van mijn fiets gedonderd.
Maar de kust van belgie is toch rond de 64km als ik me niet vergis ?DFat is veel stappen.God bless you. _________________ H££y...wearing anny boxxes ? |
|
| Back to top |
|
 |
ZarraWolf

|
Posted: Wed Jul 26, 2006 6:37 pm Post subject: |
|
|
Er zijn ook films die draaien om de badguys, of waar kinderen doodgeschoten worden, of waar alle goede doodgaan er zijn er altijd wel een paar tussen die alle 'film regels' breken.
En school uitjes zijn kut, 0 sterren hotels, irritante kinderen, enz... ik ben blij dat ik dat niet meer heb. _________________ ~ Evil is a point of view ~ |
|
| Back to top |
|
 |
string

|
Posted: Wed Aug 02, 2006 10:56 am Post subject: |
|
|
Jij hebt de moeilijkste fase uit je schoojeugd heb jij dus al achter de rug .Die nul-sterren hotels zijn altijd de druppels die mijn emmers doen overlopen.De scholen kunnen ook geen deftige uitstappen regelen...
Omdat ze dan falliet gaan en de kinderen meer moeten betalen aan de school...en dan gaan de familie's falliet ... _________________ i dont wear a string this night.Im wearing nothing |
|
| Back to top |
|
 |
ZarraWolf

|
Posted: Wed Aug 02, 2006 5:44 pm Post subject: |
|
|
Mijn middelbare school kreeg veeeel meer geld van hun leerlingen dan dat ze aan ons uitgaven. _________________ ~ Evil is a point of view ~ |
|
| Back to top |
|
 |
string

|
Posted: Fri Aug 04, 2006 9:46 am Post subject: |
|
|
Ja maar scholen zijn behekst gewoon...
Dat noem ik stelen van andere mensen zo bevoorbeeld op onze school die 'eetkaarten'...
Dat is gewoon €10 voor 5 beurten end an hebben we maar een kwartier lunchpauze en we krijgen zowiezo straf van die onredelijke leraren
Ja directeur,je bent heel redelijk voor ons :rolll: _________________ i dont wear a string this night.Im wearing nothing |
|
| Back to top |
|
 |
Hated
|
|
| Back to top |
|
 |
|