| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
californication²
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 7:45 am Post subject: |
|
|
De zomertournee van Natalia wordt volledig afgelast. Reden daarvoor zijn de aanhoudende stemproblemen van de zangeres. Tot oktober zal ze niet meer kunnen optreden. "Ondanks de intensieve zang- en stemcoaching van de afgelopen weken, moeten we met spijt vaststellen dat Natalia's stem niet optimaal in orde is om op 16 juli haar concerttour te starten", aldus haar zangcoach. In november en december zijn ook geen concerten gepland, omdat die periode wordt vrijgehouden voor opnames van een nieuw album dat in 2007 moet uitkomen.
_________________ Californication²
i rulezzz |
|
| Back to top |
|
 |
californication²
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 7:59 am Post subject: |
|
|
Of het bij even blijft kan de zanger niet zeggen: “Really, for the moment, we are done. And I'm not certain we'll ever make a record again, unless it becomes really obvious to me that we need to do one.” Wel zegt de zanger dat hij erg creatief is op het moment en de kans is groot dat hij met een andere band of solo nieuwe nummers uit zal brengen. Voor een ‘Greatest hits’ vind hij het nu nog te vroeg.
_________________ Californication²
i rulezzz |
|
| Back to top |
|
 |
string

|
Posted: Sun Jul 16, 2006 3:36 pm Post subject: |
|
|
Justin Timberlake ziet Mark Wahlberg als zijn rolmodel, omdat hij een succesvolle overstap wist te maken van popster tot serieuze acteur.
Wahlberg begon zijn carrière als ondergoedmodel en was in de jaren ’90 een rapper onder de naam ‘Marky Mark’, waarbij zijn meest bekende hit ‘Good Vibrations’ zelfs een nummer 1 hit werd in de Verenigde Staten. Na een muzikale onderbreking van een paar jaar brak Wahlberg definitief door als acteur met zijn rol in de film ‘Boogie Nights’ .
Timberlake heeft veel respect voor de carrièreplanning van Mark, “Mark heeft het heel slim gedaan door de zijn muziekcarrière even te onderbreken om zich later te storten op serieuze filmrollen. Je kan concluderen dat ik diezelfde richting op wil gaan.”
“Ik heb al zoveel aanbiedingen gekregen voor komedies, romantische komedies en ‘grove’ humor, maar ik wil dat men mij serieus neemt. Ik was dus echt geïnteresseerd in drama’s”, aldus Justin
Justin timmert aardig op weg op acteergebied. De ‘Rock Your Body’- zanger zal dit jaar zijn opwachting maken in de drie films, Alpha Dog (foto), Black Snake Moan en Southland Tales.
Ook verleent hij zijn stem in de animatiefilm Shrek 3.
_________________ i dont wear a string this night.Im wearing nothing |
|
| Back to top |
|
 |
string

|
Posted: Sun Jul 16, 2006 3:37 pm Post subject: |
|
|
Usher gaat zijn debuut maken op het toneel. De R&B-zanger zal zijn opwachting maken in de succesvolle musical ‘Chicago’. De ‘Yeah’- zanger zal in de huid kruipen van gelikte advocaat Billy Flynn. Volgens het producerechtpaar Barry en Fran Weissler is de 27-jarige Usher diep onder de indruk van de acteurs op Broadway, “Ik heb bewonder de Broadway acteurs voor hun toewijding en focus, die zij nodig hebben om elke avond op het podium te staan. Op het theaterpodium staan bied
je de mogelijkheid om op een hele andere manier interactie met je publiek te hebben.”
Usher is van 22 augustus tot 1 oktober in de New Yorkse theaters te vinden. Goed nieuws _________________ i dont wear a string this night.Im wearing nothing |
|
| Back to top |
|
 |
string

|
Posted: Sun Jul 16, 2006 3:38 pm Post subject: |
|
|
Eerder lieten we al weten dat Kevin Federline naarstig op zoek is naar een platencontract. Nu heeft de ‘rapper’ weer een ingenieus plan om de muziekwereld te veroveren. De echtgenoot van Britney wil een romantisch duet opnemen met zijn ex.
Kevin zou volgens geruchten in het geniep zijn echtelijk huis verlaten om zijn ex-vrouw Shar Jackson te bezoeken, zodat zij een nummer kunnen opnemen.
Het lied zou een nieuwe versie zijn van Bobby Brown’s hit ‘Get Away’.
Een bron vertelt het Amerikaanse tabloid Star magazine: “Kevin heeft Britney nog niets over verteld. Hij houdt het voor haar geheim. Wanneer ze erachter komt, dan wordt ze woedend. Dat zou wel eens het einde van hun huwelijk kunnen betekenen.”
Kevin blijft onberoerd over de mogelijke consequenties Zo voegt de insider toe: “Hij
maakt zich er totaal niet druk om. Hij zei: 'Ik ga een nummer opnemen met met Shar. Big deal.”
_________________ i dont wear a string this night.Im wearing nothing |
|
| Back to top |
|
 |
boxxershort

|
Posted: Mon Jul 17, 2006 6:36 pm Post subject: |
|
|
Medoly Thornton, lid van de Pussycat Dolls, heeft laten doorschemeren dat zij als eerste de sexy groep zal verlaten. Ze beweert dat de andere dames haar in eerste instantie niet mochten. Ze was ook allesbehalve gelukkig toen ze hoorde dat niet zij, maar Nicole de leadzangeres van de groep mocht zijn.
Melody voegt eraan toe dat het 'wij zijn heel goede vriendinnen' imago helemaal niet is wat het lijkt. Melody gebruikt de groep om een stapje hogerop te komen en om de volgende Mariah Carey te worden. Mariah is bij deze gewaarschuwd. _________________ H££y...wearing anny boxxes ? |
|
| Back to top |
|
 |
boxxershort

|
Posted: Mon Jul 17, 2006 6:37 pm Post subject: |
|
|
Justin Timberlake geeft toe dat hij drugs heeft gebruikt en dat hij niet wil dat het op camera vastgelegd wordt.
"Ik heb privé drugs gebruikt, maar ben hier nooit voor gearresteerd", zegt hij, al begrijpt hij wel dat het niet kan . "Ik heb te veel drugs gebruikt. Ik heb geïnhaleerd en wie weet wat nog meer."
Justin begrijpt de heisa over het legaliseren van bepaalde harddrugs ook niet. "Nicotine is veel verslavender dan heroïne. Ik laat het preken aan de prekers over, maar ik geloof dat je alles met mate moet doen", aldus de zanger
Timberlake wil overigens niet kwijt welke drugssoort hij heeft gebruikt, omdat hij geen olie op het vuur wil gooien.
_________________ H££y...wearing anny boxxes ? |
|
| Back to top |
|
 |
boxxershort

|
Posted: Mon Jul 17, 2006 6:38 pm Post subject: |
|
|
De opnamen van haar nieuwste videoclip hebben Jessica Simpson bont en blauw achtergelaten. In 'A public affair' staat de 26-jarige zangeres op rolschaatsen en dat is haar dus niet zo goed bevallen, want ze heeft er kneuzingen over haar hele lijf aan overgehouden. Toen Jessica op de grond viel, vreesde zij door de andere rolschaatsers in het filmpje te worden overreden. Of erger nog, dat haar extensions zouden lossen of dat haar gezicht zou worden vernield.
De clip is vanaf woensdag op televisie te zien en we mogen ons aan mooi volk verwachten, want naast Jessica zullen ook Eva Longoria, Christina Milian en Christina Applegate te zien zijn. Het nieuwe album van Simpson, dat ook 'A public affair' heet, ligt na de zomer in de winkel. _________________ H££y...wearing anny boxxes ? |
|
| Back to top |
|
 |
ll*munich²

|
Posted: Tue Jul 18, 2006 4:29 pm Post subject: |
|
|
Chris Martin reist per openbaar vervoer naar zijn concerten zodat hij op hetzelfde niveau als zijn publiek kan zijn. De ‘Coldplay’ frontman wil graag weten hoe zijn fans zich voelen, zodat hij een betere show kan neerzetten. Zo legt Martin uit: “Ik probeer rond dezelfde tijd als iedereen bij mijn shows aanwezig te zijn. Ik ben wel eens in een overvolle trein gaan zitten of sta in de rij voor een dure hotdog. Hierdoor kom ik in een neerslachtige stemming. Het zorgt ervoor dat wanneer ik mijn opwachting op het podium maak, ik wel iets degelijks moet neerzetten.”
------
Eminem wordt gezocht door de politie. Ze willen de rapper ondervragen over een vechtpartij in een club in Detroit. Volgens de Detroit Free Press bezocht Eminem een stripclub in het 8 Mile district, toen er een gevecht uitbrak. De problemen begonnen in het toilet van de Cheetah Club. Een 48-jarige man zei te zijn lastig gevallen, waarna er een handgemeen begon. Dit ontaarde in een vechtpartij waarbij Miad J, van wie zijn echte naam niet bekend is, vier of vijf keer door Eminem in het gezicht zou zijn geslagen. "Eminem begon opeens te slaan. Ik verwachte het niet," aldus Miad J. Volgens een woordvoerder van de club heeft er inderdaad een vechtpartij plaatsgevonden en was Eminem daarbij betrokken. Voordat de politie arriveerde verlieten twee personen de club en stapten ze in een auto bij een derde persoon die in het bezit was van een vuurwapen. Volgens de politie is het vuurwapen niet gebruikt, maar zoeken ze wel getuigen van de vechtpartij.
------
Topproducer Timbaland wil niet in de film over het leven van goede vriendin Missy Elliot. De hip-hop/R&B producer is de drijvende kracht achter de successen van de vrouwelijke rapper. Toch blijft hij liever op de achtergrond, omdat hij bang is dat de scriptschrijvers zijn relatie met Missy gaan dramatiseren. Zo zegt Timbaland: “Ik wil niet in die film, Voor mij draait het allemaal om Missy. Je kan geen film maken en dan mijn kant van het verhaal er ook in verwerken. Dit gaat om het leven van Missy. Die gaat veel dieper dan rap alleen. Ik denk niet dat het werkt als je andere levensverhalen er ook in verwerkt.”
Timbaland, wiens echte naam Tim Mosely is, groeide samen met Missy Elliot op in de Amerikaanse staat Verginia op. Later verhuisden zij samen naar New Jersey om hun muziekambities waar te maken. Inmiddels heeft de hij vele hits op zijn naam staan. Zo produceerde hij onder meer nummers voor artiesten als The Pussycat Dolls, Justin Timberlake en Busta Rhymes. _________________ Munixx is in da club gimme that So i can spam this topic full cool reactions.I dont wear any string either. |
|
| Back to top |
|
 |
boxxershort

|
Posted: Tue Aug 01, 2006 11:05 am Post subject: |
|
|
Robbie Williams kan fluiten naar een duet met Lily Allen. De ‘Smile’-zangeres werd benaderd om samen een lied op te nemen voor het nieuwe album van Robbie. Lily heeft er toch maar van afgezien omdat zij niet haar reputatie wil vergallen. Zo zegt Lily in de Britse krant Daily Star: “Het kan mijn straatreputatie aantasten. Hij is wel leuk, maar hij is over zijn piek heen.”
Allen stemde uiteindelijk wel in om wat achtergrondzang te doen voor Williams. _________________ H££y...wearing anny boxxes ? |
|
| Back to top |
|
 |
boxxershort

|
Posted: Tue Aug 01, 2006 11:06 am Post subject: |
|
|
Acteur Jamie Foxx is als een blok gevallen voor Britse schoonheid Alexia Collen. De ‘Ray’ ster ontmoette de 28-jarige jazzzangeres eerder dit jaar in Londen.
Foxx heeft het zo te pakken dat hij het privé-vliegtuig van goede vriend Tom Cruise leende om haar mee te nemen voor een romantisch uitje in Parijs.
Ook verscheen Collen onlangs aan de zijde van Jamie bij de Britse première van de film ‘Miami Vice’. De Britse droeg een $10.000 dollar kostende jurk van ontwerper Roberto Cavalli, gekocht door haar nieuwe liefdesinteresse. Ondanks de verwennerij gaat de zangeres niet helemaal in op zijn avances. Zo vertelt een vriend in de Britse krant News of the World: “Ze speelt wel ‘hard to get’, maar dat maakt hem alleen maar nog gretiger om haar voor zich te winnen.” _________________ H££y...wearing anny boxxes ? |
|
| Back to top |
|
 |
|